11 augusti 2008 / M

Min dag har än så länge bestått av en mugg med yoghurt och lite fingor. Ganska så bra med tanke på att detta är "första" dagen. Skall försöka att inte äta mycket mer, utan istället satsa på att dricka mycket te. Är för tillfället helt beroende av smaken Rabarber & Grädde, somrigt söt och len utan en enda kalori!
Har inte vägt mig idag. Funderar på att köra någon form av en-gång-i-veckan-check. Så att man inte blir galen, men ändå håller koll. Egentligen hatar jag inte att väga mig, som många andra. För mig är det ganska motiverande, både om jag gått upp eller gått ner. Det känns bra att veta hur mycket jag har kvar till min målvikt. Någonting jag därimot inte gillar är att avslöja min vikt för någon annan. Jag måste alltid vara själv när jag väger mig för att ingen ska kunna se. Men trots min skräck för detta funderar jag på att avslöja den här på bloggen, som en slags motivation att fortsätta. Att lyckas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0