21 Augusti 2008 / B

Imorgon börjar både jag och M skolan, och det känns grymt skönt på sätt och vis.

Det finns många trappor i byggnaden, så det blir mycket träning när man skall till sina lektioner, och båda två har korta lunchraster (30 minuter.)

Då vi ska hinna till byggnaden där bamba är (ca 3 minuter.) Stå i kö (ca 5-10 minuter.) Käka, och sen hinna tillbaka och hämta sina grejer för nästa lektion (ca.10 minuter.). Detta lämnar oss med ca 7 minuter att äta. Jag själv kan  förutse att jag kommer att skippa bamba mer än vad jag gjorde förra året, för det kommer att kännas onödigt att springa runt sådär, när man kan ta lite vatten och plugga på lite inför nästa lektion.


Självklart äter man frukost på morgonen, för att få igång metabolismen, och sen blir det kanske ingen lunch, och därefter är det kvällsmat, vilket jag kommer att försöka undervika så ofta som möjligt.

Men jag kommer ju hem innan 6, så då hinner jag smutsa ner någon tallrik och några bestick, så det i alla fall ser ut som jag har ätit.

Det är ju så otroligt jobbigt när dom tjatar om maten hela tiden -____-*


M kom ju på den här grymma present grejen igår när vi var ute på promenad, och vem älskar inte paket!?



Hoppas att jag kan få börja använda min mjuka, lila halsduk snart. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0