The Pink Drink <3 / B

Jag bara MÅSTE skriva ner detta receptet så att jag inte tappar bort det.


1 halv banan

1 dl hallon ( eller vilka andra bär eller frukter som helst igentligen.)

2 ½ dl vaniljyoghurt eller mild naturell yoghurt.



Jag mixade precis ihop detta och fick en så OTROLIGT god smoothie.

Allvarligt, om jag hade en svans, skulle jag vifta på den just nu.

SÅ mycket godare än vad dom har på McDonalds enligt min åsikt, och det var som en smakexplosion på min tunga.

MUMS.

Har inte heller lika jävla mycket kalorier och lika mycket fett som vanliga milkshakes i snabbmatskedjor, så detta receptet får en klar 9/10.

Om jag kunde få bort alla jävla kärnor nu skulle den genast höjas till 10/10, men orka sila smoothien.


Kommentarer
Postat av: Nina

Hur mycket kcal ?

2010-10-17 @ 17:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0