1 December 2008 / B

Dagens intag:
1 burk majs ( 100 kcal.)
Apple & Sultana Flapjack ( 178 kcal.)

Dagens förbränning:
Promenad 20 minuter: (90 kcal)

Totalt: +188 kcal

Helt otroligt trött idag. Och ändå hade jag bara 3 lektioner ( 9.25-15.50).
Imorgon är det religions prov och redovisning verkar det som.
Fan också. Fick inte reda på det förrän idag ju. Hur ska jag hinna klart en hel redovisning tills imorgon? Jo, pyttsan vettja.
Nu ska det pluggas inför provet, sedan städas lite och sedan bara sova.
Och pjäsen som jag skulle på imorgon är inställd. Ska gå på söndag istället.
Kanske kan jag gå med dig ändå imorgon, M? If you don’t mind?


Kommentarer
Postat av: M

De behöver du inte fråga ^^

2008-12-01 @ 20:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0