1 december 2008 /M

Nu har årets sista månad inletts. Kommer jag klara nyårslöftet? Jag intalar mig själv att jag kommer klara det, och därför kommer jag göra det på riktigt också. Avbokade som sagt träningen idag, och jag kan ärligt säga att jag fick abstinensbesvär ungefär. Jag riktigt kände i hela kroppen hur det pirrade och kittlade, och hela kroppen skrek efter träning. Jag älskar det! Jag längtar tills imorgon!

Har fått mig två par nya skor idag. Men för att kunna använda dom måste jag ha rätt byxor (jeans). Och för att kunna ha rätt byxor måste jag vara redigt smal. Och för att bli redigt smal måste jag äta mindre och träna mer. Sådeså.
Den här dagen har varit katastrofal. Men det var en engångsföreteelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0