19 December 2008 / B

Efter en promenad på 2 timmar med M känner jag mig fortfarande lika fet som en köttbulle.
Det känns som om fettet bara väller ut överallt, och som om jag borde rulla fram istället för att gå.
Men som M sa, alla har säkert såna här dagar i livet, då man knappt orkar kolla sig i spegeln. Småätit har man gjort hela dagen, inte ätit några nyttiga, riktiga mål alls, och kaloriräkningen har ju inte precis vart första prioritet.

Nåväl, har M skrivit ner det ännu att citronvatten krymper magsäcken? Näh, men så är det i alla fall. Så då har jag i alla fall bestämt vad jag ska dricka hela dagen imorgon.

Skolan är över för det här året, jag har böcker att läsa, läxor att göra, och gympass att gå på. Sedan ska jag städa övervåningen imorgon, innan jag ger mig på att baka.
Känner absolut inget sötsug ( Jag tror det är den där tiden på månanden D:) och vill helst bara undervika att komma i närheten av mat och sötsaker, men någon ond liten varelse i mig tycker att det är så extremt roligt att göra resten av familjen feta. Om jag ska lida ska fan dom också det.

På Måndag blir det klippning ( Jag vill ha en sorts mohawk, och då behöver jag en riktigt bra profil och skarp käklinje, inte en massa fett!) och på tisdag blir det att träffa M och en till kompis för julklappsbyte.
Vi väntar tills julafton med att öppna presenterna, eller hur M?

Och innan jag glömmer, vad tycker du om att byta design på bloggen?
Jag TROR jag har en ny header på gång. Jag lägger upp den i arkivet. Ta en titt och säg vad du tycker.
God Jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0