2 December 2008 / B

Känns som om jag strax ska börja rulla fram. Mår så jävla illa och har en sån hemsk smak i min mun, och huvudvärken bara bultar.
På morgonen blev det faktiskt ( som lovat.) majs, och jag tog med mig den där 'Nákd raw wholefoods bar - Apple Pie' till skolan.
Skulle ta att äta den på lunchen, men USH vilken stank!
Luktade så jävla äckligt, men modig som jag är ( -dramatisk pose-) så tog jag en munsbit ändå.
Nä...smakade lika äckligt som den luktade. Som om någon hade ätit äpple paj, skitit ut det, pressat ihop det till en fyrkantig sak och sedan stoppat det i ett packet.
Aldrig, ALDRIG igen!

Magen kurrade som fan hela dagen, så högt att även klasskamrater hörde.
Och vad tror ni inte jag gjorde när jag kom hem.
Rakt från ytterdörren, in i köket och till att laga pasta och korv.
Kände sån GRYM ångest att jag hämtade en tandborste som jag körde ner i halsen.
blev i alla fall av med hälften av maten jag stoppat i mig.

Sedan blev det BodyBalance med M. VÄLDIGT avslappnande, och den 1 timmas promenad det tog hem var verkligen det jag behövde.
Ska nog fortsätta med BodyBalance när jag känner mig spänd, men jag tror jag behöver känna att svetten rinner. Att kalorier bränns.

Nu är det till att plugga ( igen. )
Franska övningar, biologi frågor och sedan redovisning i psykologin.
Religions provet gick HEMSKT idag. Tror ni mig inte? Jag var den första som lämnade in provet ( efter typ 10 min av att stirra på ett dumt papper.)

Imorgon ska jag kolla om Nákd raw wholefoods bar - Berry Cherry smakar bättre. Om Inte? Då blir det troligen en Naturdiet Smootie. Dom VET jag i alla fall att dom är goda. Himmelska, om jag får säga så själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0