3 December 2008 / B

Ska strax gå och göra mig i ordning för sängs.
Borsta tänderna och sånt (då kan man ju inte äta efteråt.) för att sedan krypa under täcket klockan 22.00.
Väldigt stressig dag egentligen. Franska, Matte, Psykologiredovisning och sedan Biologi utflykt. Åt som sagt 1,5 dl vaniljyoghurt (90 kcal.) till frukost och började känna av hungern vid håltimmen / lunchtiden.

Magen började kurra som fan, men det fixade man med lite vatten (hjälper för det mesta.) och jag skippade lunchen totalt.
Somnade på en bänk i skolan i två timmar, och vaknade upp i tid för Biologin.
Perfekt. Åkte till Sjöfartsmuséet, och sen åkte man till torget och gick runt lite.
Sedan var det hem, och nu sitter jag här och inväntar morgondagen.
Ska se om jag gått ner något imorgon sen igår.

TIPS!

HÅLL ER BORTA FRÅN;
Trek whole foods energy bar
&
Nákd raw wholefoods bar

Luktade skit, såg ut som skit och smakade skit.

Håll er till Flapjacks. Finns inte så många med lite kalorier, det håller jag med om.
Men köpte häromdagen en flapjack som smakade helt OK.
Apple and Sultana Flapjack.    <3
 178 kcal och gör en faktiskt mätt. Sötsuget försvinner också. Fairtrade och allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0