4 December 2008 / B

Hade egentligen inte tänkt äta någonting alls på morgonen, men kände verkligen att jag behövde mjölk, för jag kände mig förvånansvärt svag och trött.
 På morgonen brukar jag vanligtvis vara så hyper, men inte idag näh.
så jag tog min mjölk + en vitamintablett.
Kände att söt suget skulle hoppa på mig, och  att om jag inte aktar mig så börjar jag väl snart hets äta på vitt bröd eller någonting liknande.
Så jag tog en liten chokladbit och sög på.
Onödigt med 50 kalorier extra, ( och visst kände man ångest också. ) men hellre det än några hundra kalorier extra från bröd.

Kort lektion i skolan, och sedan direkt hem för att dricka min naturdiet smoothie.
Nu ska jag till att plugga och göra klart lite läxor, innan det blir lite tid spenderat framför TV:n och sedan bums i säng.
Kanske städar jag, om jag känner att jag får lite energi.
Det är ju trots allt min vecka. Och när man städar bränner man lite till kalorier.
Kanske blir det ett minustecken på 'Totalt:' idag ändå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0