8 December 2008 / B

Ush.
Känns inte som om den här dagen gick någon vars heller.
5 klementiner, 2 dl filmjölk och en banan.
Hur mycket kalorier blir inte det sammanlagt?
110 ( klementinerna) + 120 ( filmjölken ) + 200 ( bananen.) = 430 kcal

200 KALORIER I EN BANAN!!!? DET MÅSTE VARA ETT SKÄMT!?
Jävlar vilken ångest jag fick nu.
Och jag som tyckte att filmjölken var illa.

Hittade idag en EXTREMT snygg läderjacka
( har alltid drömt om att äga en. ) för ca. 1500 kr. På rea.
VILL köpa, men först måste jag ha fått köpt klart alla andra julklappar först.
I julrushen. Och jag vill kunna gå in och ha på mig en liten storlek också :(
Känner mig så extremt trött och sliten, nu när jag försöker hålla igen.
Orkar knappt med skolan, och jag kan få utbrott utan att ens bli provocerad.
Får äta mina vitaminer oftare och se om det blir bättre.
Nu vill jag bara bli smaaaaaaaaal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0