Negativa Kalorier / B

Jag VET att jag borde sova, men stannade uppe och kollade på film med mamma. Något som vi aldrig gör.
Vid filmens slut kom pappa hem med en godis påse.
Jag total vägrade att ens smaka, även om det vattnades i munnen.
Känner mig nu stolt som fan.
Hittade en lista på engelska med negativa kalorier.
Till exempel äter du nått av detta som har 50 kalorier i sig. Men det förbränns 60 kalorier när din mage smälter maten.
Det är på engelska, och om det är nått ord som ni inte fattar får ni väl googla eller fråga.

Näh, nu ska jag faktiskt gå och lägga mig.
Imorgon börjar man sent ( klockan 12.35 ).
Blir kanske en naturdiet smoothie eller en burk majs på kvällen.
Önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0