22 juli 2008 / M

Tre dagar kvar tills jag e hemma. Sedan festival, sedan hemma igen.
Jag fick 1000:- av mamma till festivalmat idag, när vi var på mitt land och hälsade på. Jag hoppas verkligen inte jag gör an på allt. Inte bara att det blir extra klirr i kassan för mig, jag vill inte äta så mycket. Jag vill inte ha alla dom kalorierna. Ni kanske har märkt att det inte kommer några dagens längre, och det beror på att dom egentligen inte har någon betydelse så länge jag är här. Jag får bara ångest när jag ser det, utan att kunna göra någonting åt det. Dom kommer tillbaka när jag har satt igång på allvar istället. Vilket är efter festivalen, eftersom det kommer syndas en hel del med dricka där.
Såg i en tidning idag en modell som hade ett par exakt likadana jeans som mig. Men självklart satt dom pösigt på henne och tajt på mig. En dag skall dom sitta pösigt på mig med :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0