24 Juli 2008 / B

Idag bestämde jag mig för att det skulle vara mitt uppdrag att lista ut vad och hur många kcal en Iced Cappucino Café Cooler innehåller. Ni vet, en sådan man endast kan köpa på 7-eleven.

Så imorse så googlade jag, men inte en enda träff med någon slags information.

Och idag, när det var så kokhett och jag arbetat i 8 timmar utan rast, så kände jag genast suget efter en.

Jag & M kan inte hålla oss borta från dem, verkar det som. Dom är ju såååå goda.

-dreglar-

Nåväl.

Så jag trillade förbi 7-eleven på vägen hem, och frågade, medens jag beställde en för att stilla mitt begär.

Nähä.

Ingen aning hade tjejen bakom disken.

Suck.

Jag fick visst lida i ovisshet ett tag till.

Men så är ignorance a bliss, när man lyckligt dricker upp sin kalla dryck.


Idag började det ganska bra.

Jag åt min frukost, stack till bussen och åkte till jobbet.

Det var ju själva eftermiddagen som gick bajs.

Jaja.

Ni får läsa om det i mitt 'Dagens Intag'


Skickade just ett meddelande till 7-eleven där jag frågade vad en Iced Cappucino Café Cooler innehåller, helst hur många kcal per 100g det finns.

Jag lägger in informationen på bloggen så fort jag fått ett svar.




Tips:

Undervik mörka utrymmen.

Upptäcker ni att ert kök eller ert sovrum har väldigt lite ljus och är väldigt mörkt dekorerat, så föreslår jag att ni köper nya möbler NU.

Det är bevisat att mörka utrymmen ( och mörka tider.) gör en hungrigare

Jag antar att vi är som björnarna.

Vi försöker omedvetet lagra på oss så mycket fett som möjligt för att inte frysa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0