23 november 2008 /M

Vad sysslar jag med? Jag borde plugga. Hade glömt av ett skolarbete som skall in imorgon, och jag har bara skrivit ett par meningar. Inte bra. Det har lugnat ner sig liite grand i skolan nu, i alla fall om man jämför med hur det var för ett par veckor sedan. Peppar peppar, haha. Men tempot kommer sannerligen höjas igen när vi börjar närma oss jul, och det gör vi ju faktiskt med stormsteg!

B, har du skrivit in dig på sportlife? Jag hänger inte riktigt med :) Jag var ju där för första gången i torsdags, och tränade ett riktigt intensiv pass med spinning, det var jättebra, men inte riktigt så varierande som jag gillar när det är. Var rödsprängd och svettig som en gris efteråt, jättesnyggt, men det är ju bara bra det! Har bokat in tre pass den här veckan, hittills, och jag känner verkligen motivationen och längtan efter träning i hela kroppen. Det tillsammans med ett väldigt lågt kalori-intag kommer nog att göra susen!

Kommentarer
Postat av: B

Pappa skulle fixa kortet imorgon. Jag tjatar i alla fall på honom att han ska göra det. xD

2008-11-23 @ 22:24:07
URL: http://rainbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0