26 November 2008 / B

Idag fick man köpt ett par skor från en second hand affär.
Små och bra vinterskor, storlek 39.
Men jag, med mina breda fötter (tack farmor.) får ont som fan när jag staplar fram i dom.
Nåväl. Ska man vara fin får man lida pin.
Jag har ju egentligen 38-39 i skostorlek, men använder 40-41 på grund av breda fötter.
Men jag har hört att även fötterna blir smalare om man går ner i vikt. Så det är bara att kämpa på.

Det blev mer mat än vad man hade räknat med idag.
1 clementin
1 drick yoghurt
1 korv och äggröra.
1 portion tomatsoppa
1 mörk chokladkaka.
1 burk majs.


Ush. Imorgon blir det bättre, jag lovar, för då har jag inte en håltimme på 4 timmar.
Plus att jag & M ska åka in till gymmet, fixa mitt kort och sedan blir det ett pass Body Step.
Så det är bara att göra läxorna och leta reda på gymnastikkläderna ikväll.
Ska nog köpa ett par nya joggingbyxor som jag kan träna i. är så himla trött på mina gamla ( som är allmänt för korta i benen, vilket jag aldrig vart med om förut.) svarta som jag tyckte var så häftiga för typ…2 år sedan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

inga pengar på mobilen!

Varma, fuktiga, vanliga bomullsstrumpor och gå runt länge inomhus!

Dessutom var skorna i storlek 37...

2008-11-26 @ 19:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0