30 November 2008 / B


I en timma har jag nu stått framför spegeln och bara tittat på mig själv.
Nypt i fettet, dragit in magen, försökt se hur jag skulle se ut om jag var smalare.
Bättre. Vackrare. Sötare.

Tillslut bröt jag ihop och la mig i sängen och lipade i en halvtimma.
Hur patetisk får man bli?

Min psykologi uppsats blev inget av, men dock gjorde jag ett patetiskt försök på franska läxan.
Upptäckte att jag inte hade någon svenska imorgon, så lunchen blir extra lång.
Då får jag i alla fall tid på mig att göra psykologi uppsatsen innan den skall skickas in ( klockan 16:00. Jag slutar skolan kl: 15:50 ).
Jag är rädd över att göra ett snedsteg imorgon.
Över att äta nånting mer än vad jag egentligen hade bestämt.

Morgon: 1 burk majs ( 100 kcal.)
Lunch & Middag : Apple & Sultana Flapjack ( 178 kcal.)

Pappa har fixat fungerande batterier till vågen. Jag blev glad till att börja med, men sedan förbyttes glädjen till skräck.
Tänk om jag har gått upp i vikt?
Och M, om du vill, tror du vi hinner gå till gymmet någon gång den här veckan, tillsammans? Kanske inte för ett pass, men bara lite småstyrketräning? Jag vet fortfarande inte vart alla salar är och hur man finner sin väg där omkring. Lite små läskigt. Skitsynd att jag inte kan hänga med dig på BodyCombat på tisdag. Jag frågade min gudmor och hon sa att det var bäst om man var två, eftersom dom parar upp en två och två.

Kommentarer
Postat av: M

men det är Body Balance jag ska på på tisdag :)

jag får se.. kanske att jag kan gymma på torsdag åtminstone :/

2008-11-30 @ 23:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0