XXVI-XI -MMVIII /M

Eller något! :D
Ingen aning om hur man strukturerar upp sånt där. I alla fall:

innan middag:
2 dl naturell yoghurt + lite russin
ingen lunch
lite naturgodis (japan mix & cashew)
middag:
sallad, majs, tomat
några skivor parmaskinka

Har gått en hel del inne i stan idag, och hittade faktiskt en liten kavaj-aktig sak som jag köpte. På second-hand. Är helt kär i den, och jag fattar inte varför jag aldrig tar mig tid att handla second-hand? Hädanefter skall jag börja med det mycket mer, och jag har sett ganska många som ligger jättenära min skola, tjoho! B köpte ett par riktigt snygga "kängor", med hög klack o grejer, bara 120:- ! I äkta skinn med stålhätta, snacka om bra pris. Och den dagen jag får dom benen som tjejen på bilden har, kommer jag definitivt köpa mig ett par liknande!
Hittade så många coola shorts också, men för det krävs smaala ben, och det har inte jag. Än.
Längtar tills träningen imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0