28 Oktober 2008 / B

Igår gick jag ut och sprang med hunden i ca.50 minuter.
Det var kolsvart ute, knappt några bilar, och typ bara en eller två människor som var ute och gick.
Så otroligt skönt, då hunden brukar dra som fan och skälla så fort han ser en annan hund.
Men igår höll jag honom ganska kort så han också fick springa av sig lite.

Efter 40 minuter av att springa utan paus, och efter att ha kämpat uppför två förjävliga uppförsbackar plus trappor så fick jag ställa mig och spy.
Dock kändes det otroligt skönt att få ha sprungit av sig, och idag så känner jag verkligen att självförtroendet och energin är på topp.
Jag ska nog försöka göra denna runda till en vana under vintern.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0