31 Oktober 2008 / B

Jag har surfat runt på lite modebloggar, och jag blir så hemskt avensjuk.
Smala flickor i fina kläder.
Jag önskar att jag kunde gå runt i samma kläder som dom, utan att behöva känna mig fet och äcklig.
 Jag vill också, för en gångs skull, när jag kommer hem från en shoppingspree, ha typ mer än tio påsar att kasta på sängen.
Så som det är nu så har jag tur om jag hittar ett plagg som inte får mig att känna mig fet.

Imorgon skall jag börja följa den planering jag postade den 25 Oktober, och den lek jag postade den 27 Oktober skall också följas.
Till punkt och pricka.
Om jag inte följer den en dag, så måste jag gå ut och pröva kläder…SMÅ kläder.
Usch.

500 kalorier eller mindre imorgon. Förhoppningsvis har jag gått ner MINST 10 KG innan jul.


She flies much faster
 Shouts much louder
 Looks much fresher
And eats much less than you

There's nothing you can do
 It's just hard to hang out with Tomoko Tomoko
"Tomoko"- by Hafdis Huld

Kommentarer
Postat av: DIN MAMMAS BULLFITTA

FET, FETARE, FETAST, HOROR ... NI HAR INGET JÄVLA FITTLIV

2011-05-22 @ 01:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0