16 September 2008 / B

Lite ont I huvudet och lite trötthet är allt som pekar på att jag inte ätit nånting idag.
Och det tänker jag heller inte göra.
Om jag räknar från 12 inatt, så har jag inte ätit nånting på 17 timmar.
Bara druckit vatten och sugit på halstabletter.
75 timmar kvar innan jag får lov att stoppa nånting fettbildande i munnen.
Tänker dock påbörja sluten av min fasta med sallad på både lördagen och söndagen, och ingenting mer.
Två måltider på två dagar.
Och då ska för fan min magsäck ha krympt någorlunda så att jag inte kommer att orka så mycket.

Jag SKA bli smal.
En mycket nära vän säger att han ska dyka upp vid jul någon gång, så det blir ju bara ett extra stort MÅSTE i så fall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0