21 September 2008 / B

Imorse tvingade jag mig själv att gå upp på vågen.
Och jag bröt ihop och grät av lycka, för jag hade inte gått upp nånting. Istället hade jag gått ner 0.4 kg.
Men jag kan inte riskera det igen.
Så jag åt en liten frukost av vaniljyoghurt och fullkornsbröd ( KRAV och Nyckelhålsmärkt.) och nu ska jag strax sätta mig ner och börja göra alla läxorna för denna veckan.

Jag vill verkligen inte känna sådär igen.
Skräcken för att man ska gå upp i vikt.
Skräcken för att bli fet.
Att bli större.
Att förlora allt som man kämpat för.


 Idag blir det nästan ingen middag i alla fall.
Jag vet att mamma kommer att göra något, men jag kommer att bli mätt fort om jag äter långsamt och tuggar allting extra länge.

På måndag blir det 2 dl yoghurt till frukost ( 45x2=90 kcal )
På tisdag blir det ingenting.
På onsdag blir det 2 dl yoghurt igen.
På Torsdag blir det ingenting.
På fredag blir det två knäckebröd.


Sådär Nu är i alla fall veckan planerad.
För att inte tal om att det är fotografering i skolan denna veckan.
USH. Gissa vem som kommer att se fetast ut?

" told another lie today
And I got through this day
 No one saw through my games
I know the right words to say
Like "I don't feel well," "I ate before I came"
Then someone tells me how good I look
And for a moment, for a moment I am happy
But when I'm alone, no one hears me cry "

-Courage by Supershick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0