1 April 2009 / B - Morgon

Blä. Glömde lägga kanel på gröten, så nu är jag inte lika mätt som jag vanligtvis skulle vara efter en portion gröt.
Känner mig halvtom istället för halvfull.

Inget blogg inlägg ännu M?
Fy på dig.

Har gjort i ordning en dubbelmacka ( mörkt, nyckelhåls märkt bröd. ) med ost som jag funderar att äta på lunchen.
Då har jag i alla fall någon energi innan träningen.
Skulle gissa på sisådär 300 kcal

Vet inte om jag riktigt VÅGAR äta lax när jag kommer hem.
En portion ( en laxfilé. ) innehåller sisådär 360 kcal har jag läst.

Får nog bli en portion gröt.
Min mamma har vart hysterisk över att jag inte ätit någon middag sen i söndags.
Galen kvinna, som sagt.

Så, totalt planerar jag ett intag på 700 kcal.
Och på gymmet ikväll ska jag bara göra kondition, ingen styrka.
så....två timmar på crosstrainern blir väl cirka sisådär 1200 kalorier.

Fy vad jag hoppas att jag håller mig till schemat.

Kommentarer
Postat av: youth

hoppas dagen din går bra

<3

2009-04-01 @ 13:38:43
URL: http://ayouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0