1 April 2009 / B

Idag blev INGEN bra dag.
(( Men tack, youth, för stödet! <3 ))

mestadels för att man fick tillbaka pengar av en kompis, och alla vet ju vad som händer när man har pengar och är så jävla otroligt sötsugen.
Ligger i alla fall på super plus idag, även fast jag gymmat.

Men jag skall ikka giva upp!
Aldrig mista tron!


Imorgon är en fin ny dag, och jag har planerat frukosten i alla fall.
det blir havregrynsgröt. Och jag tänker INTE glömma kanelen imorgon!
Förhoppningsvis blir det en smoothie till middag också.

Om jag vaknar tidigt nog ska jag hoppa lite hopprep också i cirka sisådär 30 minuter.
12 minuter hopprep bränner visst 100 kalorier enligt en artikel jag läst!
Så det blir en bra övning på morgonen, vah?
Får borta av dammet från lådan, nu när vintern är borta, och lägga fram vrist-vikterna och hopprepet.

Har endast två lektioner imorgon, slutar ganska tidigt, och sen är det av till gymmet med M igen.
Hon är duktig, hon där M.
Många kramar till ehnne, även fast hon inte uppdaterat fast hon lovade!

Måste faktiskt nämna att jag fått väldiga humörsvägningar och svårigheter med sömn på sistonde.
Förhoppningsvis är det bara röda monstret ( mensen. ) som ger mig ett besök.




Kommentarer
Postat av: M

aww <3 glöm inte att jag har körlektion dock :( så jag blir sen till gymmet!

2009-04-01 @ 23:13:07
Postat av: B

Det är okej. Då får jag träna lite extra.

Lord knows I need it xD

2009-04-01 @ 23:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0