1 april 2009 /M

Hinner bara skriva ett snabbis-inlägg ikväll igen.. Sorry.
 
Det har faktiskt gått finfint de senaste dagarna :) Är dock orolig/nervös/skräckslagen inför påsklovet, som antagligen kommer att sabba allting. Precis som helger gör. En lååång syndande helg på tio dagar! Har ju gymmat mån-tis-ons hittills denna vecka, och så har jag planerat in att träna både imorgon och fredag också. Blir dock senare än väntat imorgon eftersom att jag har körlektion. Maten är faktiskt relativt planerad nu för tiden, eller ja, de här dagarna som gått bra :) Och om sagt, det hjälper verkligen med framförhållning! Dock har musklerna (speciellt i benen) börjat ge upp efter allt tränande, och nu börjar det göra ont i ena knät också. Hmmf.. Men det skiter jag i, för jag kommer ju ändå tvingas att vila från gymmet hela lovet.

Nu måste jag bums i säng, förlåt för ett sånt här osammanhängande inlägg. Men bättre att få skriva något än ingenting alls!



Kommentarer
Postat av: moi

Svar: det skulle inte gå. vi har varken råd eller tid eller plats med en hund.

2009-04-02 @ 17:32:04
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0