13 April 2009 / B

Nu ska jag dra på mig gympakläderna och dra till gymmet i några timmar.
Sedan blir det hem och plugga franska.
Är det inte lycka att M kommer hem idag?
Det var vart lite ensamt på gymmet på sistonde. ;)

Ingen styrketräning för mig idag. Jag tror jag väntar tills imorgon, då M hänger på till gymmet.
Oj fan, nu glömde jag ju.
Får ta och köpa lite bananer och cola light.
Det är slut på det här hemma, och jag måste fan ha en banan att äta till lunch / middag imorgon.


((Skillnad som fan på ansiktet.
Synd att hon mixtrade med håret, bara :/))

NU LITE BIKINI THINSPO
















Kommentarer
Postat av: pam

Vad du kämpar på bra ska du veta. :) verkligen!

2009-04-13 @ 19:21:36
URL: http://itspam.blogg.se/
Postat av: sarah

Du kommer inte få någon av de där kropparna genom att äta bananer utan snarare anorexia.. om du inte redan har det

2012-07-12 @ 18:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0