14 April 2009 / B


Uj, uj, uj.
Nu ska jag snart springa till bussen :O
Känner mig riktigt jävla pepp idag, och ska försöka ligga på -2000 idag också.
vet inte om det går, men vi får se :3
Gått ner 1,2 KG sen igår, men det mesta är troligen vattenvikt, så för inte bli för glad.
Är ju fortfarande stort som ett berg, och några KG till behövs tappas innan jag kan vara någorlunda nöjd med mig själv.

Sen fick jag en jävla chock när jag öppnade skåpet imorse för att ta ut påsen med havregryn.
Någon hade köpt två STORA block med choklad, och jag stog säkert där i två minuter och kisade misstänksamt på dom två stackars bitarna som fanns kvar.
Jag tror min bror hade vart framme och smakat ( med tanke på att det bara fanns några rutor kvar.)

Jag sträckte omedvetet ut handen mot chokladen, och sedan förbi den, för att ta tag i påsen med havregryn.
Det är inte värt det.



Drömde även inatt att jag blev jagad av en skyltdocka.
Någon mer som får så konstiga drömmar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0