16 april 2009 /M

Spinning 45min.
19:00-19:45
Nu kommer du dit B, annars blir det andra bullar. Måste till körskolan efter skolan, men vi kanske ses efteråt ändå. Jaja, möts på gymmet senast 18:50 (jag cyklar). Höhö.

Har precis ätit frukost, som idag bestod av havregrynsgröt. Jag är så nervös och jag har så mycket ångest att jag bara vill dö, och jag vill bara att klockan skall vara efter lunch. Ush vad jag hatar sånt här. Det står helt still i huvudet på mig och jag kommer inte på ett enda ord. Och vad skall skiten handla om? :(

Jaja, idag skall jag laga middag tydligen och det verkar som om morsan skall köpa hem fisk. Det kan jag ju alltid göra något nyttigt utav :) Kommer göra likadant som igår att åka hem innan gymmet, för att sedan cykla dit. Igår promenerade jag i och för sig hem, men jag får se hur det blir idag (om B har cykel eller ej). Får kolla upp hur mycket kcal det bränner att cykla den sträckan också..

Nu måste jag göra mig iordning och åka till skolan. Buhu..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0