2 April 2009 / B


Det här blir ett kort inlägg, men tycker att ni förtjänar ett ändå.
Jag uppdaterar inte lika ofta längre, men något måste ni ju ändå få att läsa.

Har precis ätit upp min middag ( havregrynsgröt. ) och uppdaterat 'DAGENS / B '
Känns grymt skönt att veta att jag är på minus idag.
Ska göra 200 situps innan jag går och lägger mig, så då blir det minus 1400 istället för minus 1370.
Borde ha gått ner något tills imorgon, eller hur?

Imorgon blir det gymmet igen, och sen är det lördag.
Första dagen på lovet.
På söndag ska det jobbas och sen jobbar föräldrarna fram tills långfredagen.
Mormor är hemma hos oss dock, så det blir ju lite svårt att undervika maten när hon är i närheten.
Hon är värst när det kommer till att äta, fast jag hoppas att hennes dåliga minne ska vara till min fördel.

Har just nu ett prov att plugga till. Har det klockan åtta imorgon, och sen är det håltimma innan det blir en jävligt jobbig lektion på några timmar. Ush och fy.
Jaja. Får se fram emot lovet.

Nu ska jag börja studera.
M lovade faktiskt att blogga ikväll, så nu får du fan ta att göra det M.
Ett riktigt inlägg förväntar jag mig.
:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0