21 April 2009 / B

Inte världens bästa dag idag, men tanke på att det var födelsedagsfirande ( och varför fan åt jag mackor för? så jävla korkat av mig. ) men det går. Ligger fortfarande på över tusen kalorier minus, så får borsta tänderna nu så att inget annat slinker ner.

Jag gick bara på första lektionen idag.
Jag & M var ute och cyklade i en timma igår, och även då mådde jag dåligt.
Och sen när jag la mig på kvällen så slutade det upp med att jag hängde över sängkanten och spydde.
Hade som tur var vart duktig nog att sätta en hink bredvid sängen.

Idag har jag också mått ganska dåligt, illamående och huvudvärk, så jag stack hem efter första lektionen.
Eller, ja...Hem och hem.
Det blev ju gymmet i nästan tre timmar innan jag gick hem från gymmet.
Man måste ju se till att bränna.

Och efter gymmet ställde jag mig på vågen.
Då hade jag gått ner ett helt kg av det som jag har satt på mig under helgen.
Får se om jag gått ner eller gått upp något tills imorgon.

Jävligt lång dag också, plus ett prov på morgonen ( kanske.) och ett på kvällen innan jag sticker till gymmet.

Familjen satt i alla fall och 'firade' med räkor. Vilket jag hatar.
Så jag satt med dom, och så slank ju dom här två brödbitarna ner och sedan glassen.

Sedan, EFTER att jag tryckts i mig allt detta, så börjar dom klaga på att jag inte äter.
Att jag säkert bara petar i maten när det är lunch i skolan.
Och sen blev det korsförhör på vad det varit för mat i skolan.
Jävla idioter är dom allihopa.

prövade några toppar idag. Ser fortfarande fett överallt.
Kan inte ha dom än.
fem kg till, och sedan KANSKE dom sitter någorlunda snyggt på mig.

Jag tänker inte ge upp.
Jag ska för fan klara av det här nu.



Kommentarer
Postat av: Rox

Vill du veta en sak? Dina föräldrar är inga idioter. Det är du som är idioten. Deras korsförhör beror på att de bryr sig om dig. De märker. Och vet du vad? Jag tycker synd om dem och dig. Det är mest synd om dem för att du ens, även om det är anonymt, sitter och slänger ur dig en sån dum jävla kommentar. "De är idioter allihopa." Att du ens tänker tanken. Hur har du mage att säga nåt dylikt om personer som bryr sig om ditt bästa? Som faktiskt ser att något är fel?

Ät hur lite du vill, banta hur mycket du vill, that's your choise. Men var för fan ärlig med de som bryr sig om dig. Är det värt att vara så jävla egoistisk för några kilon mindre? Världen kunde inte bry sig mindre om du ser sund ut eller inte. Men dina föräldrar gör det. Behandla dom med lite jävla respekt så ska du se att resten löser sig. Att ditt huvud gör det.



Även om inte du har någon självrespekt, uppenbarligen med tanke på vad du/ni sysslar med, så finns det personer i din omgivning som respekterar dig. Försök se det.



Lev livet från den ljusa sidan - MAT ÄR BÄST <3

Take care!

2011-03-21 @ 16:03:36
URL: http://nilssonen.webblogg.se/
Postat av: Rox

Vill du veta en sak? Dina föräldrar är inga idioter. Det är du som är idioten. Deras korsförhör beror på att de bryr sig om dig. De märker. Och vet du vad? Jag tycker synd om dem och dig. Det är mest synd om dem för att du ens, även om det är anonymt, sitter och slänger ur dig en sån dum jävla kommentar. "De är idioter allihopa." Att du ens tänker tanken. Hur har du mage att säga nåt dylikt om personer som bryr sig om ditt bästa? Som faktiskt ser att något är fel?

Ät hur lite du vill, banta hur mycket du vill, that's your choise. Men var för fan ärlig med de som bryr sig om dig. Är det värt att vara så jävla egoistisk för några kilon mindre? Världen kunde inte bry sig mindre om du ser sund ut eller inte. Men dina föräldrar gör det. Behandla dom med lite jävla respekt så ska du se att resten löser sig. Att ditt huvud gör det.



Även om inte du har någon självrespekt, uppenbarligen med tanke på vad du/ni sysslar med, så finns det personer i din omgivning som respekterar dig. Försök se det.



Lev livet från den ljusa sidan - MAT ÄR BÄST <3

Take care!

2011-03-21 @ 16:19:25
URL: http://nilssonen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0