28 April 2009 / B

Kort Inlägg för att jag är trött som fan.

Hets ätit idag som fan.
Frank Hotdog + mjuk glass + havregrynsgröt + 3 mackor + 1 ½ liter lättmjölk + lite godis + tortilla chips + fanta + ½ banan.

Tog två laxeringstabletter igår, och dom började inte värka förrän idag på morgonen.
I morse hade vi nationella i engelska, precis som resten av Sverige.
Låt oss bara säga att jag fick besöka skoltoaletten 3 gånger.
NOT nice.

Hade bara ätit banan innan dess.
Sedan bar det av hemåt, där det blev havregrynsgröt och macka.
Sen till ett köpcentrum där det blev french hotdog, fanta och glassen.
Sedan hem igen där det blev resten.

Hur i HELVETE kan man bli så fet?
Jag låg riktigt och led för cirka sisådär en timma sen.
Kunde inte röra mig, mådde illa och magen värkte.
Men inte fan kröp jag till badrummet för att spy.
Nej, nej.
Jag skulle visst behålla allt.
Hur fan ska jag någonsin kunna bli smal?
Jag gick inte ens till gymmet idag.
Jag hatar mig själv.


Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag vet hur det känns riktig kassa jävla dagar då allt bara går fel., Men sen finns det ju såna dagar där allt går rätt håll ut babe du kommer bli smal!



Jag vet stackars lilla hundar asså. =(

2009-04-28 @ 21:59:53
URL: http://iibones.blogg.se/
Postat av: Anonym

DU ÄR JÄTTE SMAL REDAN !

2011-12-10 @ 20:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0