29 April 2009 / B

Ja, det har ju inte vart någon bra dag idag heller då ja.
Jag, M & en till kompis åkte tills ett litet billigt ställe, och köpte glass, godis och dricka och åt tills vi storknade.

Sedan på hemvägen från bussen, när jag & M gick och pratade med varandra, kunde jag inte få handen att sluta leta sig ner till godispåsen.
Jag gav godisåsen till M, M gav mig en tia, och sen sängde hon innehållet av påsen i en buske.
Nog fan blev jag lite chockad, men glad ändå.
Nöjd.
Jag äter alltid när jag mår dåligt.
Tröst äta.
Ha.
Det värsta man kan göra.
Som om mat någonsin kommer att fylla upp det tomrummet inom mig.

Hur många dagar är det kvar tills skolan är över?
40 dagar?
Jag borde kunna gå ner ÅTMINSTONE 10 kg. Förhoppningsvis 15 eller något sådant.
Jag vill bli smal NU.
Jag kan inte fortsätta äta såhär.
Näh, jag får börja ta tag i saker och ting.
har ju inte ens gymmat sen i måndags.
hur patetisk får man bli?

M, du skulle ju ringa mig, så att vi kunde gå ut och cykla!
Vad hände med det?
Jag sitter & kollar på Greys Anatomy med hemtelefonen i handen iaf.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0