4 april 2009 /M

Nu har det slått över till den 4e.. var det inte igår alla lurades? Tiden går verkligen fort. Har gått och gått och gått helakvällen, för att sedan dra hem till en kompis. Underbart att träffa alla igen, och sedan sprang jag en hem ensam i den tysta och dimmiga natten. Och vet ni vad? Jag blev knappt trött. Gymmet har verkligen gett resultat på min kondition :) Förr tyckte jag det var så himla trist att jogga/springa, men det var ju mestadels för att jag inte hade kondition. Blir man trött efter två meter är det ju inte speciellt kul. Men nu gick det så lätt så lätt, och jag har brännt minst 600 kcal! Tur det.

Nu är jag dödstrött, och har fortfarande inte packat. Skall upp om sisådär sju timmar och göra det då. Hoppas ni har haft en lika fin kväll som mig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0