5 April 2009 / B

Ska gå till jobbet om en halvtimma.
Och jag är så jävla, jävla trött att det inte är klokt.
Får sova när jag kommer hem klockan sex på morgonen.



Kollade just på funbeat och la in jobbet i förväg, så veckans statistik är just nu;

Antal minuter spenderade på träning: 1320 min
Antal Kilometer gådda från gymmet: 9,2 Km.

Ska KANSKE gymma imorgon också, så vi får se om siffrorna ökar.

Har för övrigt satt upp en lista på insidan av garderobsdörren på saker jag behöver göra innan lovet är över. Det blev en hel del.
Men sådana viktiga saker går före mat.
Så är det bara.

ush, förlåt om detta blev ett jävligt dåligt inlägg.
Är så jävla hjärndöd vid den här tiden på dygnet.
Ingen nattuggla precis.
Inte sen jag började lägga mig klockan 22.00 varje kväll.

Jaja, ut och jobba var det.
Godnatt allesammans. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0