6 april 2009 /M

Som väntat har dom här dagarna gått åt h*lvette. Okej, lördagen var väll helt okej. Inte bra - men okej. Då tog jag dessutom först en promenad och sedan en springrunda. När alla andra åt chips med dipp så dippade jag morötter. Så, jag försökte i alla fall.

Men igår. Ush och fy och blä jag vill inte ens tänka på det. Varför? Hur kunde jag vara så dum? Man kan ju inte direkt gå och "få det ur sig" här heller, om man säger så. Det finns ju liksom bara en toalett, och det är lyhört som fan. Vaknade tidigt idag, 08:30, och nu tänkte jag faktiskt dra mig ut för att springa. Det dumma är dock att jag inte har några bra skor med mig, men det får gå ändå :)

Skriver mer senare, ush, har bara ångest nu ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0