9 April 2009 / B




Kort inlägg idag.
Ätit frukost och middag.
Mamma & pappa hade köpt godis.
Blev glad för jag var inte ett dugg sugen.
Insåg att det inte ens är gott.
Undrar hur länge jag kan vara utan godis.
Jag som alltid brukar vara en sådan gottegris.
Mörk choklad i extrema fall framöver.
Även fast det är dyrt som fan.
Var på gymmet idag också ( 1200 kcal förbrända. ) och gick sedan hem ( -270 kcal.)
Men mammas middag var full av fett, så jag antar att jag ligger på plus ändå.
Saknar faktiskt skolan.
Mycket lättare att hålla sig borta från mat då.
Långtar tills skolan börjar.
Vill dock inte ha några jävla mer läxor. xD

Gymmet är stängt imorgon. Fan. Hade glömt det.
det får bli hopprep och lång promenad med Mp3:n.
Får säga att jag sticker ut på stan med en kompis eller liknande.
Fan att inte M är hemma.
Annars hade man haft någon att promenera med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0