Det gick inte så bra. /M

Nej det gjorde det verkligen inte. Och till råga på allt så börjar jag få en finne på hakan. Snyggt. Det var massa folk hemma idag igen, och pappa hade lagat hemmagjord pizza som jag blev tvungen att äta av. Sedan var det fikadags. Sedan hamnade i och för sig en del av det i toalettstolen, men det är fortfarande alldeles för mycket som finns kvar i kroppen. Fan, men jag får bannemig ta en kvällspromenad. Tränade typ bara i 45-50 minuter också, jag och B var helt slut -både fysiskt och psykiskt. Promenad hem på det så det resulterade väll i en sisådär 500-600 kcal. Men jag får tänka positivt, det var ju bättre än inget!

Mor kommenterade min vikt idag igen. Hon har börjat tycka att jag tränar för mycket och äter för lite. Idag kommenterade hon mina händer.. hmmf?? Tydligen har dom gått ner i vikt (haha, låter skumt), men det tycker inte jag direkt. En liten liten skillnad kanske det är. B tycker dock att jag har fått smalare handleder, men jag spänner klockan på exakt samma hål så jag är tveksam till det med. Är nog mest att folk tror att man blivit smalare just för att man tränar så mycket. Jag har faktiskt märkt skillnad på benen, armarna och magen vad det gäller muskler. Ganska stor skillnad dessutom, jag har inte blivit mindre i omfånget - men fått mer muskler. Bättre än fett i alla fall, så länge jag inte blir biffig.

Nu skall jag ringa en kompis och höra om hon vill med på en promenad, och ni får ha det så jättebra!
Förresten, hur går saker och ting för er? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0