God morgon /M

Om en timma så åker jag :) Kommer vara borta hela lovet, som den här gången är tio dagar! Sjukt, skönt, skrämmande. Sjukt att det är så långt lov, skönt att få komma bort lite o bara slappna av och vara med killen, skrämmande eftersom det aldrig brukar gå bra med intaget när jag är hos honom. Man kan liksom aldrig "skippa" middagen eller hoppa över någon måltid.. Jaja, skall åtminstone försöka göra mitt bästa. Och eftersom jag inte kommer gymma någonting under hela lovet så måste jag ta minst en promenad om dagen. Ingen promenad = ingen mat. Det är uppgörelsen för den här veckan ;) Orkar jag inte göra det ena så skall jag bannemig inte göra det andra heller.

Kommer såklart att blogga när jag är där, så B du behöver inte oroa dig :) Har dock ingen thinspo på hans dator, haha. Det hade ju varit jättebra om han hittat dom i så fall.. inte. Nu måste jag köpa tågbiljett, packa det sista och göra iordning på rummet. Just det jag, jag själv måste bli iordninggjord också! Hoppas ni får en bra lördag :)


Kommentarer
Postat av: Em

På medinc.se men börja inte ta de!

2009-04-04 @ 15:54:43
URL: http://hemlighetsmakerii.blogg.se/
Postat av: pam

Haha eller hur! Jag brukar med stå lite diskret och läsa innehållsförtäckningen. x)

Nu blir det att plugga på listan eller välja ut ett par glassar som är okej!



kramar

2009-04-04 @ 17:37:28
URL: http://itspam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0