Kusiner/ B


Jag chattade just med en av mina kusiner.
Han, hans två bröder ( mina kusiner. ) min faster och en av deras kompisar kommer hit.
Till våran lilla stad.
De ska på konsert.
I Juni.
Hur mycket tror ni att jag kan gå ner tills dess?
Näh, nu fan.
Jag åt glass.
Istället för att börja grina.
Jag vill vara smal då.
Typ en jävla månad.
EN JÄVLA MÅNAD!?
Okej.
Jag är ALLTID söt sugen.
Men nu är det härmed godis / kak / kex / glass förbud fram tills dom dyker upp i midsommar.
Träning varje dag.
M, tror du vi kan börja ta promenader / cykelturer igen?
Eller något?
Om jag fortfarande är fet när kusinerna kommer så dör jag av skam.


((den här bruden är så JÄVLA snygg, jag tror jag är kär! xD ))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0