26 Augusti 2009 / B


Nu har jag äntligen kommit hem igen.
Första skoldagen idag förstår ni.
Schemat är ganska så schysst, men jag ska lägga till lite fler kurser imorgon, så att jag slipper så jävla långa lunchraster.

Jag har vart med M sen klockan 20.00 ungefär.
Vi powerwalkade / joggade i cirka två timmar.
Vi gissade på att det landade runt 550 kalorier,
Men jag läste någonstans att 30 min rask promenad ( powerwalk. ) bränner cirka 150 kalorier.
Så 600 kalorier!
Och då ska jag även nämna att vi sprang upp i uppförsbackar och upp för trappor för att trimma våra små rumpor.



Sen missad jag självklart två bussar idag.
Så det blev 30 min promenad tidigare idag.
Cirka 100 kalorier.
Och sedan 20 min jogging.
Cirka 140 kalorier.

Så totalt har jag väl bränt...840 kalorier idag.
Vilket typ också har vart mitt intag.

Det påminner mig att jag ska ta mitt betalkort och lägga undan.
Jag köper för mycket skit annars.

Nu ska jag städa undan lite och sedan gå och lägga mig.
Ska upp och göra mig i ordning om 7 timmar ungefär.

Och jag tog två Synerlin idag.
Och låt mig bara säga detta; Oh my fucking god.
Jag är fortfarande inte trött.
Lite skakig, men jag har fortfarande inget emot att ge mig ut och springa lite till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0