6 Augusti 2009 / B



Åh, tro ni inte att jag GLÖMDE laxeringstabletter?
Och nu sitter jag här och kvider.
Magen gör ont som fan, och jag mår pyton.
Ska försöka gymma lite idag, kanske plugag lite matte.
Påväg hem från gymemt ska jag fan hetsa på laxeringstabletter.
Skolan börjar snart.

Funderar nästan på att skippa att gå på väns fest.
Hon väger fan mindre än mig nu. Hur fan är det möjligt?!
Jag kämpar och hon slutar äta godis och VIPS.
Hur jävla mycket godis ÅT hon egentligenm förut om hon går ner så jävla snabbt?!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej, jag vill med sluta med bara godiset och gå ner massa. Hade vart lite najs! Men kanske är det för att hennes förbränning är högre?

2009-08-06 @ 20:33:12
URL: http://moretocome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0