Surprise / B


Gick då ut och jobbade.
3 och en halv timmes promenad.
vilket brände ca 900 kcal.
Kom hem.
Ställde mig på vågen.
Hade gått ner 0.6 KG av de tre KG jag har gått upp under sommaren.

Drack upp det sista av apelsinjuicen ( säkert en 1/4 liter eller nånting. ) och gick sen och la mig.
Vaknade klockan 14.00 ( gick och la mig klockan 07.00 ) och gick ner för att hämta frukost ( 2 dl vaniljyoughurt.  = 120 kcal )
men ställde mig på vågen innan.

The surprise: 0.4 KG minus sen 07.00 imorse.
What the fuck?

Inte för att jag klagar.
Men wtf?

Nu tar jag en Syneburn, så att jag inte äter nått mer förräns middagen som mamma kommer att servera runt 19.00.


Kommentarer
Postat av: Maja

vilken fin blogg. är det du på bilden i headern, annars var den väldigt lik nicole richie :P du kanske är lik henne? :)



sedan skulle jag vilja fråga en grej; skulle du kunna nämna din favoritblogg? det känns som att jag bara tittar in hon samma bloggare hela tiden och skulle gärna ha tips på bra bloggar. Tack

2009-08-23 @ 18:44:59
URL: http://maajis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0