Tillbaka! /M

Herregud vad längesedan det var jag skrev. Förjäkligt.

Efter flytt och en månads resande har jag i alla fall tillslut kommit hem! Passade på att köpa mig en ny (och liten) dator också, så nu kan jag ta med mig den och uppdatera bloggen vart än jag är, bra va? :)
Tyvärr har jag inget internet hemma för tillfället, men det skall jag fixa så snart som möjligt.

Har inte träffat B på evigheter, inte tränat, inte varit nyttig. Umgåtts med förräldrarna konstant i en månad, tror ni att jag kunde slippa undan måltider? Inte direkt!  Men nu när de har börjat jobba och jag börjar skola skall det bli ändring. Gud vad töntig jag känner mig när jag skriver det, för jag har tappat räkningen på alla gånger jag sagt att nu, NU, skall det bli ändringar - nu skall det börjas på allvar. Och visst, det är på allvar, men det verkar aldrig vara så länge som jag hoppas på.
Och när det väl är allvar blir det alltid problem, ta idag till exempel; och idag har jag knappt vart duktig alls.
Till frukost åt jag max 3 dl naturell lättyoghurt.
Middagen bestod av fajitas: sallad, lite kyckling, salsasås och (fuck) två tortillabröd.
Befinner mig just nu hemma hos pojkvännen och under hela middagen tjatades det om att jag skulle ta mig mer och meer och meer. Fruktansvärt irriterande, många av er förstår mig säkert när jag säger att jag helst vill vara "anonym" och osedd vid middagsbordet. Bara uppmärksammad till den grad att dom ser att jag äter - men inte hur mycket. Men så är det aldrig här. Här skall det trugas och tjatas och lirkas. Visst gör pojkvän och mor hans det för att vara snälla, att jag inte skall gå hungrig, men hur skall jag kunna gå ner i vikt smidigt då? Jaja, jag får helt enkelt stå fast, även att det är lätt att ta den där extra portionen bara för att få tyst på dom..

Nu skall jag göra mig iordning och gå och lägga mig. Imorgon måste jag tvinga ut mig själv på en promenad i regnet i mina skavsårsskor, haha. På måndag skall jag träffa B och köpa 67st Syneburn, det blir grejer det!
Och till sist, ni kära läsare får jättegärna uppdatera mig om hur eran sommar har v arit, jag skulle bli jätteglad!

Godnattkramar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0