Uppdatering / B

Tog då mina första två BURN tabletter sen 11Maj.
Mer än 3 månader sedan alltså.
Och jag kan säga med en gång att jag INTE är någon koffein människa.
Mitt koffein får jag från Cola Light.
Och cola light dricker jag inte så himla ofta längre.
Förut var det kanske två till tre små flaskor om dagen.
Nu är det mindre än en 2-liters flaska i månaden.


Så jag får inte precis så mycket koffein i mig, om vi ska summera ihop det hela.
Så därför tror jag att BURN tabletterna gjorde så mycket för mig.


Kan faktiskt säga att efter en halvtimma, så rusade hjärtat, händerna darrade och jag kände mig smått andfådd.
Inte som om jag hade sprungit.
Mer som att det blev lite svårt att andas för att energin rusade så genom kroppen.
Det tog kanske 2 minuter innan det lugnade ner sig, och nu sitter jag här, inte ett dugg trött.


Händerna darrar fortfarande lite ( märkte jag just nu. ) och jag kan knappt böja knäna efter att ah gått non-stop i 3 timmar, men trött?
Nej, kära du.
Inte ett dugg.


BURN gjorde inte så mycket för hungern dock.
Kände av det ganska mycket, men det var nästan skönt.
Magen kurrade inte.
och jag kände inget sug efter något.
Men hunger känslan var fortfarande där.
Men sen tog jag det med lite vatten och inget annat med tabletterna.
Vore nog LITE bättre om man tog det tillsammans med en frukt kanske :/


Nästa gång...maybe.


Nu ska jag surfa runt på nätet lite, och hoppas på att koffeinet ska sluta verka så att jag kan sova lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0