Boende / B



Åh, så jobbigt svårt att hitta hyreslägenhet.
Men sen så är ju saker och ting inte riktigt bestämda ännu.

Finns en chans att jag åker utomlands nästa sommar, för att bo hos en vän ett tag.
Finns en chans att min syster och jag skramlar ihop tillräckligt med pengar och flyttar ihop.
Finns även en chans att jag faktiskt bara stannar hemma och jobbar.
Men...
Helst skulle jag vilja fixa så att jag får en lägenhet själv.
En liten, skitig lägenhet, men ändå en lägenhet jag kan kalla MIN.
En lägenhet där jag kan fylla på kylskåpet med Cola Light och kalori-snåla soppor, och där jag kan sticka ut utan att någon vrålar : "OCH VART TROR DU ATT DU SKA?!"

Eget boende : Varje bantande tonårstjejs dröm

Kommentarer
Postat av: Skinny

Så sant,jag skulle inte ens behöva ett kök :D

2009-08-12 @ 11:58:37
URL: http://iwantbones.blogg.se/
Postat av: Jackie

Huvudet på spiken! Skulle vara härligt med eget boende!

2009-08-12 @ 12:25:54
URL: http://hemligheterna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0