Cup A Soup / B



Bwah, sitter och studerar mina 'Cup a Soup' från Knorr. Kycklingsmak. 65 kalorier.

har fyra paket med kycklingsmak. Dvs 12 stycken måltider.
Köpt på Lidl för 9kr styck.
Jävligt bra kap må jag säga.

Låt mig se.

Per portion;

Potatis och purjolök: 90 kcal
Tomat: 95 kcal
Sparris-soppa : 85 kcal
Italiensk Minestrone: ---?---
Thai Curry Kyckling: 95 kcal
Ungersk Gulasch : 70 kcal
Cocos och kyckling : 80 kcal
Svamp och Ost : 75 kcal
Champinjion : 120 kcal
Fransk Senap & Skinka : 95 kcal
Italiensk Tomat & Basilika : 65 kcal
Kyckling: 75 kcal
Blomkol och Broccoli: 130 kcal
Kinesisk kyckling: 55 kcal
Blomkol och skinka: 95 kcal

Kommentarer
Postat av: unpretty

sv: haha hyrde aldrig phat girlz xD men om jag ser den någon gång iaf så säger jag till om hur den var, hehe :D

2009-08-13 @ 14:35:28
URL: http://unpretty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0