10 December 2009 / B



JÄVLA SKIT!


Självklart skulle mormor laga mat.
Frågade hon om jag ville ha?
Nej, för det var uppenbart SJÄLVKLART att jag skulle ha!

En stor portion potatismos hade hon redan slevat upp på tallriken innan jag dök upp i köket.
Och hon var närapå att lägga upp minst 15 köttbullar när jag sa till henne att jag skulle ta själv.

så 4 små köttbullar täckta i skimrande fett, ett glas vatten och en STOR portion potatismos fick jag sätta mig ner och äta.

Jag klarar inte av det.
Det hade ju gått så bra!
Jag blir så skitsur på henne.
Tänk för fan om jag går upp i vikt tills imorgon?!

Jag har lust att stoppa fingrarna i halsen, men tänker inte gå tillbaka till det.
Nej.
Av till gymmet blir det.


Fy fan, mormor.
Du är SÅ på min hata-lista just nu!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Din bild är rena thinspon!!!! <3

2009-12-16 @ 22:39:08
URL: http://anaandalittlemia.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0