14 december 2009 /M

Då var den här helgen över, på både gott och ont. Om de senaste två veckorna har varit stressiga i skolan så vill ni inte veta vad denna sista är, så jag kommer tyvärr antagligen inte hinna blogga särskilt mycket denna vecka. Men som sagt; den här helgen.. Det har gått riktigt dåligt i jämförelse med hur förra veckan gick, men då gick ju ändå den veckan väldigt bra. Om man därimot jämför med andra helger har faktiskt denna helgen gått helt okej, eller till och med bra. Haha, så ni kan ju tänka er hur fruktansvärda mina helger brukar vara :)


Sitter just nu med en kopp starkt, svart kaffe, har nyss tagit en super-slim till det. Har bara 3 super-slim kvar, och 2 fruktplana, så jag måste verkligen beställa mer.. Vi köpte ju sådana där "testkartor", och när de kom fram visade det sig vara 6 tabletter på varje karta, så jag kan ju tipsa er om att man verkligen tjänar på att köpa en hel burk direkt! Fast jag antar att ni också märkt att alla super-slim på webshopparna är borta, eller "slut", och det beror väll på den där polisgrejen som jag helt missade på nyheterna. Hoppas att dom inte slutar ta in det helt och hållet :( Så nu funderar jag på att köpa hem hoodia sålänge, eller en burk fruktplana. Har ju bara testat fruktplana en gång, och jag tycker att dom funkade lika bra som super-slim.

Nu skall jag plugga lite, sedan skall jag till skolan för en lektion jag egentligen inte alls orkar med.. Jaja, en vecka kvar, det är bara att stå ut! Hej så länge :)


Kommentarer
Postat av: E

Om du har provat efedrin innan, hur tycker du att det skiljer sig mot superslim? Är lite nyfiken på att beställa just superslim eftersom jag får jävliga biverkningar av efedrinet :(

Kram

2009-12-14 @ 14:59:23
URL: http://purebones.blogg.se/
Postat av: felicia

hur funkar fruktplana ? <3

2009-12-14 @ 16:11:18
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: felicia

Sv: okej :) Ja men gör det. Det ända är väll sånna där tablettar från hälso butik men det funkade inte, inte för mig iaf.

KraM<3

2009-12-14 @ 16:43:05
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Kristina

Gillar bilden på inlägget! :)

2009-12-14 @ 23:01:21
URL: http://anaandalittlemia.bloggplatsen.se
Postat av: F

Hej, skulle du kunna svara här i dina bloggkommentarer hur super-slim fungerar, hur mycket du har gått ner... hur de påverkar dig helt enkelt?

Funtar på att köpa dem själv så skulle bli grymt tacksam

Kram F

2009-12-15 @ 11:56:48
Postat av: M

Svar till F: Jag hade tänkt skriva ett inlägg om super-slim och fruktplana. Men jag kan försöka hinna med ett inlägg om super-slim redan idag/ikväll :)

2009-12-15 @ 12:16:25
URL: http://rainbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0