15 December 2009 / B


sjukt besviken över hur dåligt det gått nu dessa två dagarna ( Måndag & Tisdag.)

Spydde ju som sagt upp middagarna både på lördag och söndag, och det var som om något i mig klickade till.
Sötsuget tog överhanden.
Ett djupt begär efter att ha.
Jag är inte ett dugg hungrig.
Men ändå vill jag äta tills jag kräks, för att sedan upprepa processen.

Jag vägrar hamna i den cirkeln igen, så vad som än har hamnat i min kropp de här två dagarna har som sagt stannat där.
0,8hekto upp, och jag har lust att börja klösa av mig all hud för att komma åt fettet.
Riva bort.
Skära bort.


Jag våndas över att folk tittar på mig.
Ser dom att jag har gått upp?
Hur svag jag är?
Hur äcklig jag är?

Imorgon är det onsdag.
En lång dag.
Blir en super-slim och...ja, vadå B?

Ingenting mer.
Får inte äta någonting mer.
Måste hitta tillbaka till vägen jag vill följa.
Vill inte fastna i den här onda cirkeln av hetsätning och fingrar i halsen.


Skolan är nästan över.
Mamma kommer hem på fredag.
Jag känner mig fetare och äckligare än någonsin.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej jag är tillbaka nu <3

2009-12-16 @ 07:58:26
URL: http://brooklynbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0