17 december 2009 /M


Nu är det exakt en vecka kvar till jul. Exakt två veckor kvar till nyår. Kan inte fatta att det är så snart, jag har ingen julstämning överhuvudtaget. Men det har jag väll i och för sig inte haft de senaste åren.. saknar den :) Denna veckan har faktiskt gått hyffsat bra, om man förtränger min totalt utflippade hetsätning igår.. Det konstiga är dock att jag gått ner över 1 kg sedan igårkväll, men det beror väll delvis på att jag spydde upp typ 90% av allt jag ätit. Nu sitter jag och dricker te, min frukost, och ska snart iväg till skola och sedan jobb. Kommer inte komma hem förns ikväll, så det finns ingen risk att jag kommer äta under dagen. Är egentligen inte ett dugg sugen på att jobba alls, men det har ju verkligen sina fördelar! Nu ska jag sitta och dreggla, sukta och längta över lite thinspo innan jag gör mig iordning och åker :)


Kommentarer
Postat av: ano

det jag blev ledsen över var att få höra "har du bara gått ner 0,3 kg medans nån gått ner 4 kg"

och sen att JAG ville få det att se ut som att danni var dålig över all hon hoppat av, det enda jag gjorde va att skriva att danni hoppat av, jag måste ju meddela alla andra om det, sen tror hon att jag sagt till alla att hon ente kan gå ner i vikt, alla kan läsa på hennes blogg att hon gått ner i vikt så förstår ente varför hon e på mig



tack för stödet att du tycker jag varit duktig, men visst jag är ente glad över att jag bara gått ner så lite, men när andra tycker man e dålig som jag tolka det blir man riktigt ledsen faktiskt, jag tänker på hur fet jag är tllräckligt mycket själv,

kram<33

2009-12-17 @ 12:28:38
URL: http://anoslashlfe.blogg.se/
Postat av: E

Catwalkmodellerna har verkligen de snyggaste kropparna!

2009-12-17 @ 18:56:39
URL: http://purebones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0