2 December 2009 / B

Ush.
Sitter här med mina böcker, men inte ett skit orkar jag göra.
Jag blir hela tiden distraherad.
Leta thinspo
Nypa fettet
Ångest över vad jag äter.
Ångest över hur jag ser ut.
Oro inför prov.
Läsa bloggar.
Kolla Youtube.



Imorgon blir det gymmet efter skolan.
2 timmar, om inte mer.
Här ska det bli träningsvärk som aldrig förr.

Jag behöver bli av med fettet.
Bli smal.
Jag mår ju bara så jävla dåligt hela tiden när jag kollar mig i spegeln.
Jag vet att jag blivit LITE smalare än förut.
LITE smalare, men inte mycket.
Och absolut inte tillräckligt.

Träning var det ja.
Plus att jag kanske ( mycket troligen ) ska ut på Fredag, och sedan igen på Lördag.
Mycket hektisk helg alltså.

Men nej.
Nu får jag ta och ta mig i kragen.
Mamma åker bort nu nästa vecka, och då blir det fasta när hon är borta.
Fasta och träning som fan.
Kanske några dagar innan hon åker, även?


Imorgon blir det juice till frukost och sedan en halv portion gröt till middag.

Brämhults hallonjuice = ca 160 kcal i en flaska
½ portion havregrynsgröt = ca 65 kcal.

Så totalt, om jag följer detta, så kommer mitt intag vara på 225 kcal.
Och gymmet...?

Okej! Vi säger såhär!
VAD SOM ÄN HÄNDER IMORGON, så lovar jag, B, att lämna ett inlägg under Kategorien 'Intag & Förbränning'!

hur låter det?


Nu, till läxorna!



Kommentarer
Postat av: emly

Shit vad översta bilden va fin.

(gamla 'pam'. Har ny, allmän blogg)

2009-12-04 @ 12:04:15
URL: http://ninequestion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0